Online marketingképzés a ''Hajdúszoboszló új minőségű turisztikai menedzseléséért'' pályázat keretében

A Hajdúszoboszlói TDM szervezet tagjai részére 4 órás online marketingképzést tartott, 2010. december 7.-én délután a városi polgármesteri hivatal Bocskai termében. A rendezvényen mind a négy tulajdonosi kör képviseltette magát és a résztvevők száma több mint 50 fő volt. A képzésre az ÉAOP-2.1.3-2009-0005, „Hajdúszoboszló új minőségű turisztikai menedzseléséért” pályázat keretében kerülhetett sor.
A képzést az MKM Marketing Institute Kft vezető tanácsadója Tóthi Attila vezette. A cég szakmai hozzáértését igazolja az újabb különdíj és minőségi díj is, melyet munkáik újabb elismeréseként 2010. december 02-án az Év Honlapja díjátadón kaptak weboldalaik.
A képzés célja az volt, hogy a helyi szolgáltatók megismerjék az internet világának fontosságát és a benne rejlő értékesítési lehetőségeket. A képzés interaktív jellege lehetőséget teremtett arra, hogy a résztvevők megismerhessék a honlap készítés,
A résztvevők a helyszínen már értékelték is a képzést, mely az ott elhangzott vélemények szerint nagyon hatékony és hasznos volt, mind a honlapok kialakítása mind az online értékesítés szempontjából, hiszen szakmai előadónk az alapok ismertetése mellett felhívta a figyelmet minden lehetséges gyakorlati alkalmazásra, mely sikeresebbé teheti a szolgáltatók online marketing munkáját.
Kabály Zsolt, Hajdúszoboszlói TDM
-kt-
További hírek: Hajdúszoboszló Online - szoboszloon.hu